Přihlaste se k newsletteru a získejte best practices a tipy z oblasti UX & Product designu a života designera.
Zaměřuji se především na e-commerce projekty nebo nástroje, které úzce pracují s e-commerce zákazníkem.
E-commerce se věnuji přes 7 let. Za tu dobu jsem spolupracoval s několika velkými, mezinárodními klienty na redesignu, výzkumu, expanzi a mobilních aplikacích.
Stejně jako u ceny i timeline je jiná projekt od projektu. Poté co mě kontaktujete se snažím do pár dnů naplánovat kick-off meeting.
Na něm probereme váš projekt dopodrobna – očekávání, budgety, termíny a vše potřebné. Po meetingu už vám budu schopný vykopnout timeline projektu, pod kterou se podepíšu.
Ať už se jedná o design nového produktu (webu, e-shopu, mobilní aplikace) nebo redesign, vždy postupuji takto:
Kick-off meeting
Proposal
Úvodní briefing
Analýza dat
Výzkum
Návrh řešení
Validace řešení
Dohled na implementaci
To se odvíjí podle toho, jestli se jedná o jednorázovou konzultaci nebo dlouhodobý projekt.
Za konzultaci se má sazba pohybuje od 3 500 Kč / h.
Školení přesně pro vaše potřeby připravené na míru (nezáleží na poštu účastníků) se pohybuje kolem 50 000 Kč. Zahrnuje kick-off meeting, přípravu školení na míru a celý den školení.
Hodina mé práce na projektu se pohybuje od 2 500 Kč / h.
Vše je ale o detailech a domluvě. Každý projekt naceňuji individuálně a předem. Vždy tedy víte, do čeho jdete.
Vše záleží na mém aktuálním vytížení a náročnosti projektu. Vždy se snažím do pár dní od doby kontaktu naplánovat kick-off meeting, kde vše probereme dopodrobna.
Ano. Momentálně nabízím 2 školení – Figmu a zákaznický výzkum.
Zjistil jsem, že obecná školení nejsou zdaleka tak efektivní jako ta na míru. Proto si nejdříve sednu s celým týmem a dívám se detailně na to, co je trápí a jak zlepšit jejich workflow.
Poté potřebuji čas na přípravu školení, aby odpovídalo potřebám vaší firmy a týmu. To mi zabere kolem 2 až 3 týdnů.
Po školení nabízím i další support nebo pravidelné check cally, kde společně sledujeme implementaci nově nabytých vědomostí.